X
UAB apskaita nuo steigimo | Buhalterinės paslaugos

UAB apskaita: buhalterinės paslaugos jūsų įmonei

Tvarkome UAB buhalteriją nuo steigimo: PVM ir GPM deklaracijos, darbo užmokesčio apskaita, banko sutikrinimas, finansinių ataskaitų parengimas. Paslaugas teikiame ir nuotoliniu – dokumentai ir ataskaitos tvarkomi elektroniniais kanalais.

Gauti pasiūlymąPeržiūrėti kainas

Kodėl verta patikėti UAB buhalteriją profesionalams

  • Laikomės teisės aktų ir terminų – sumažinama klaidų bei baudų rizika.
  • Aiškus vaizdas apie finansus: pajamos, išlaidos, PVM, pelningumas – sprendimams „čia ir dabar“.
  • Greitas startas nuo steigimo: suderinama apskaitos politika, dokumentų tvarka, sąskaitų šablonai.
  • Patogi nuotolinė buhalterija – efektyvus darbas visoje Lietuvoje.

Kas įeina į UAB apskaitą

Pirminiai dokumentai ir bankas

Registruojame pirkimų ir pardavimų sąskaitas, apdorojame banko operacijas, atliekame banko sutikrinimą, suvienodiname dokumentų numeraciją.

PVM, GPM ir i.SAF/i.VAZ

Parengiame ir pateikiame FR0600, GPM312, SAM; prireikus tvarkome ir i.SAF/i.VAZ srautus bei korekcijas.

Darbo užmokesčio apskaita

Parengiame darbo sutarčių šablonus, skaičiuojame atlyginimus, mokesčius, atostogas; teikiame ataskaitas „Sodrai“.

Finansinės ataskaitos

Mėnesinės santraukos, ketvirtinės suvestinės ir metinis paketas Registrų centrui – sprendimams pagrįsti skaičiais.

UAB apskaita nuo steigimo: pirmieji žingsniai

  1. Paruošimas bankui. Pateikiame dokumentų sąrašą ir rekomendacijas įmonės banko sąskaitos atidarymui; sąskaitą atidaro klientas ar jo įgaliotas asmuo.
  2. Apskaitos politika. Suderiname sąnaudų pripažinimą, ilgalaikio turto ir atsargų metodiką, ataskaitų formatus.
  3. Dokumentų tvarka. Parengiame sąskaitų šablonus ir numeracijos taisykles, suderiname dokumentų perdavimo grafiką.
  4. PVM prievolės. Konsultuojame dėl PVM statuso (ribos, ES operacijos, OSS/IOSS); registraciją pateikia klientas arba įgaliotas asmuo, prireikus paruošiame teikinių šablonus.

Apskaita internetu – kasdieniam darbui

Dokumentus galite siųsti el. paštu, ataskaitas gaunate elektroniniu būdu, o klausimus sprendžiame nuotoliniu – tai ypač patogu mažoms ir vidutinėms UAB.

Kiek kainuoja UAB apskaita?

Kaina priklauso nuo dokumentų kiekio, PVM statuso ir darbuotojų skaičiaus. Mažoms apimtims galima pradėti nuo 50 €/mėn – tikslią sumą pateikiame po trumpo įvertinimo. Daugiau detalių rasite čia: apskaitos kaina.

Atsiųsti duomenis įvertinimui

Atstovavimas institucijose

Parengiame aiškinamuosius raštus ir deklaracijų tikslinimus; pagal jūsų suteiktą įgaliojimą galime bendrauti su VMI ir „Sodra“ jūsų vardu.

DUK: dažniausi UAB apskaitos klausimai

Ar UAB apskaitą galima tvarkyti pilnai nuotoliniu būdu?

Taip. Dokumentai priimami ir ataskaitos teikiamos elektroniniais kanalais, komunikacija – el. paštu ar telefonu.

Ką gausiu kas mėnesį?

Pajamų/išlaidų suvestines, PVM/GPM būklę, banko sutikrinimo ataskaitą ir rekomendacijas optimizavimui.

Ar padedate pereiti iš kitos apskaitos įmonės?

Taip. Suderiname dokumentų perdavimą, sutikriname likučius ir, jei reikia, pataisome ankstesnius įrašus.

Ar galite atstovauti VMI/„Sodra“?

Galime, jei suteikiate įgaliojimą. Parengiame reikalingus dokumentus ir, esant poreikiui, bendraujame jūsų vardu.

Nuo ko priklauso kaina?

Nuo dokumentų apimties, PVM statuso, darbuotojų skaičiaus ir papildomų darbų (pvz., i.SAF/i.VAZ srautų ar specifinių ataskaitų).

Pradėkime šiandien

Gauti pasiūlymą per 24 val.