MB apskaita: buhalterinės paslaugos mažajai bendrijai
Tvarkome mažųjų bendrijų buhalteriją nuo steigimo: MB narių išmokų apskaita, PVM ir GPM deklaracijos, darbo užmokesčio apskaita, i.SAF/i.VAZ srautai, finansinės ataskaitos. Paslaugas teikiame ir nuotoliniu – dokumentai ir ataskaitos tvarkomi elektroniniais kanalais.
Kodėl MB buhalteriją verta patikėti specialistams
- MB specifika. Teisingai tvarkome narių įnašus, narių išmokas ir pelno paskirstymą.
- Atitiktis terminams. Laiku parengiamos PVM, GPM, SAM deklaracijos ir reikalingos suvestinės.
- Aiškumas vadovui. Mėnesinės santraukos, pinigų srautų vaizdas, rekomendacijos sprendimams.
- Nuotolinė buhalterija. Patogu visoje Lietuvoje – mažiau biurokratijos, daugiau laiko verslui.
Kas įeina į MB apskaitą
Pirminiai dokumentai ir bankas
Registruojame pirkimų ir pardavimų sąskaitas, tvarkome banko operacijas, atliekame banko sutikrinimą, suvienodiname dokumentų numeraciją.
MB narių išmokos
Tvarkome narių įnašų apskaitą, parengiame dokumentų šablonus dėl išmokų ir pelno paskirstymo; pateikiame rekomendacijas dėl mokesčių apskaitos.
PVM, GPM ir i.SAF/i.VAZ
Parengiame FR0600, GPM312 ir kitas deklaracijas, prireikus organizuojame i.SAF/i.VAZ srautus. Jei būtina registracija PVM – konsultuojame ir parengiame teikinius; registraciją pateikia klientas arba įgaliotas asmuo.
Darbo užmokesčio apskaita
Jei MB turi darbuotojų – parengiame darbo sutarčių šablonus, skaičiuojame DU, mokesčius, atostogas; teikiame SAM.
Finansinės ataskaitos
Mėnesinės suvestinės, ketvirtinės ataskaitos ir metinis paketas Registrų centrui – sprendimams pagrįsti skaičiais.
Kaip pradėti
- Trumpa konsultacija. Įsivertiname apimtį, terminus, PVM statuso poreikį.
- Paruošimas bankui. Pateikiame dokumentų sąrašą ir rekomendacijas įmonės banko sąskaitos atidarymui; sąskaitą atidaro klientas ar jo įgaliotas asmuo.
- Apskaitos politika. Suderiname sąnaudų pripažinimą, ilgalaikį turtą, dokumentų perdavimo grafiką.
- Darbo tvarka. Nustatome sąskaitų šablonus, numeraciją, procesus (i.SAF/i.VAZ, DU, ataskaitos).
Kiek kainuoja MB apskaita?
Kaina priklauso nuo dokumentų kiekio, PVM statuso ir ar yra darbuotojų. Mažoms apimtims galima pradėti nuo 50 €/mėn – tikslią sumą pateiksime po trumpo įvertinimo. Išsamiau: apskaitos kaina.
Atstovavimas institucijose
Parengiame aiškinamuosius raštus ir deklaracijų tikslinimus; pagal jūsų suteiktą įgaliojimą galime bendrauti su VMI ir „Sodra“ jūsų vardu.
DUK: dažniausi MB apskaitos klausimai
Ar MB apskaitą galima tvarkyti pilnai nuotoliniu?
Taip. Dokumentai priimami ir ataskaitos teikiamos elektroniniais kanalais; komunikacija – el. paštu ar telefonu.
Kaip tvarkomos MB narių išmokos?
Parengiame dokumentų šablonus ir apskaitos sprendimus narių išmokoms bei pelno paskirstymui; dėl mokesčių taikymo pateikiame rekomendacijas.
Ar padedate su PVM registracija?
Konsultuojame ir parengiame teikinius; pateikimą atlieka klientas arba jo įgaliotas asmuo. Esant poreikiui, galime atstovauti pagal įgaliojimą.
Ar galite perimti apskaitą iš kitos įmonės?
Taip. Suderiname dokumentų perdavimą, sutikriname likučius ir prireikus pataisome ankstesnius įrašus.
Nuo ko priklauso mėnesinė kaina?
Nuo dokumentų apimties, PVM statuso, darbuotojų skaičiaus ir papildomų procedūrų (pvz., i.SAF/i.VAZ).